Bc. Tomáš KRAUS

Diplomová práce

Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím

Analysis of customer satisfaction in KB with internet banking
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Komerční banky, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První se zabývá samotnými bankami, druhá kapitola je věnována zákazníkovi a třetí kapitola rozebírá zákaznickou spokojenost. Praktická část je členěna rovněž do tří kapitol. Ve čtvrté kapitole této práce je představena …více
Abstract:
This presented diploma thesis is focused on the analysis of customer satisfaction in Komerční banka, a.s. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains three chapters. The first deals with the banks themselves, the second chapter is devoted to the customer and the third chapter discusses customer satisfaction. The practical part is also divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAUS, Tomáš. Analýza spokojenosti zákazníků KB s internetovým bankovnictvím. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management