Marketing pro vybranou cílovou skupinu – Bc. Petra Marková
Bc. Petra Marková
Bakalářská práce
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Marketing for the selected target group
Anotace:
Zvolené téma této práce je marketing s aplikací na cílovou skupinu. Práce je zaměřena na posílení propagace společnosti Velvana, a. s., kterou jsme si vybrali jako hlavní postavu této práce. Chceme zjistit, zda je současná propagace společnosti na nejvyšší úrovni, nebo zda je možné ji vylepšit za menší poplatek. Na této společnosti bude aplikován námi vytvořený marketingový výzkum. Pomocí tohoto výzkumu …víceAbstract:
The chosen theme of this work is the application of marketing to the target group. The work is aimed at strengthening of the promotion in company Velvana, as we chose as the main character of this work. We want to know if the currently propagation of this company is on the highest level or if it possible to upgrade it for a small fee. At this company will be applied by us crafted marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y08jw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar