Bc. Petra Marková
Bachelor's thesis
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Marketing for the selected target group
Abstract:
Zvolené téma této práce je marketing s aplikací na cílovou skupinu. Práce je zaměřena na posílení propagace společnosti Velvana, a. s., kterou jsme si vybrali jako hlavní postavu této práce. Chceme zjistit, zda je současná propagace společnosti na nejvyšší úrovni, nebo zda je možné ji vylepšit za menší poplatek. Na této společnosti bude aplikován námi vytvořený marketingový výzkum. Pomocí tohoto výzkumu …moreAbstract:
The chosen theme of this work is the application of marketing to the target group. The work is aimed at strengthening of the promotion in company Velvana, as we chose as the main character of this work. We want to know if the currently propagation of this company is on the highest level or if it possible to upgrade it for a small fee. At this company will be applied by us crafted marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y08jw/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar