Marketing Tipsport extraligy ledního hokeje – Bc. David Skočovský
Bc. David Skočovský
Bachelor's thesis
Marketing Tipsport extraligy ledního hokeje
Marketing of Ice Hockey Tipsport Extraleague
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je představení chodu české nejvyšší soutěže především z hlediska marketingu. První část je zaměřena na popis managementu a marketingu ve sportu. Druhá část se věnuje samotné Tipsport extralize, od její historie, kluby, až po organizační strukturu a marketing.Abstract:
The subject of this thesis is to introduce the operation of Czech top competition especially from a marketing perspective. The first part focuses on the description of management and marketing in sport. The second part deals with the Tipsport Extraleague, since its history, clubs, to the organizational structure and marketing.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/md4bx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Viktor Pruša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Management a marketing v klubech ledního hokeje
Jan Dresler -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala