Vliv intervenčního programu na rozvoj pozornosti u ozbrojených složek – Bc. Jan Kadaník
Bc. Jan Kadaník
Diplomová práce
Vliv intervenčního programu na rozvoj pozornosti u ozbrojených složek
The Influence of Intervention Program on the Development of Attention in Armed Units
Anotace:
Tato práce se zabývá možností rozvoje pozornosti u ozbrojených složek. Výzkum byl proveden formou půlročního intervenčního programu u desetičlenné skupiny pracovníků ozbrojené složky. Intervenční program měl za úkol zlepšit pozornost v ozbrojené složce. Stanovili jsme aktuální míru pozornosti formou vstupní testové baterie a po absolvovaném intervenčním programu jsme zjistili změny úrovně pozornosti …víceAbstract:
This thesis dwells on possibility of attention development in armed units. The research was made by half year intervention program, with ten staff of armed unit. The intervention program should improve the attention in armed unit. The current attention rate was determined by input test battery. After passing the intervention program was found out changes of attention level by means of output test battery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qumpu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pacholík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek
Práce na příbuzné téma
-
Intervenční program na podporu empatie a proti agresi B. A. S. E.: Souvislosti s úrovní teorie mysli u předškolních dětí
Lucie Namešanská -
Vývoj a dopady intervenčních programů pro pachatele domácího násilí v České republice - analýza efektivity a možnosti zlepšení
Radovan Kotouček -
Intervenční program s náplní výtvarných a psychomotorických aktivit a jeho vliv na jemnou motoriku u dětí s poruchou učení/chování
Lucie Svobodová -
Vliv žonglování a dalších psychomotorických aktivit na rozvoj motorických dovedností a pozornosti u adolescentů se symptomy ADHD, poruch chování a učení
Dagmar Trávníková -
Vliv intervenčního pohybového programu na statickou a dynamickou rovnováhu a životní spokojenost seniorů
Bohumír Machovec -
Diagnostika a návrh možností korekce svalových dysbalancí a nefyziologických hybných stereotypů u vybrané skupiny hráčů basketbalu.
Kateřina CALTOVÁ -
Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem
Kateřina Blatná -
Využití modelové situace ve volném čase žáků na středním odborném učilišti.
Pavla VEJRAŽKOVÁ