Role marketingové agentury při implementaci brand strategie – Michaela Procházková
Michaela Procházková
Master's thesis
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
The role of marketing agency in brand strategy implementation
Abstract:
Diplomová práce zkoumá problematiku implementace brand strategie do podniku klienta, a to jak z pohledu klientů, kteří ji implementují, tak i strategického týmu agentury, kteří připravují nástroj pro implementaci ve formě implementační roadmapy. Cílem diplomové práce je zjistit, jak může marketingová agentura a implementační roadmapa svojí rolí snížit počet případů, kdy se po odevzdání implementační …moreAbstract:
The object of study of this dessertation is the implementation of a brand strategy by customers of marketing agency XY in Czech Republic. The goal of the multi case study is to understand new ways how a marketing agency could improve its services to minimise instances of unsuccessful implementations by its customers. Through qualitative research method, the study critically evaluates how customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80313
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2020
- Supervisor: Aleš Kubíček
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Implementace cílů Strategie růstu - Evropa 2020 do národních politik ČR
Václav Chum -
Implementace Strategie Evropské unie pro boj proti terorismu národními státy
Natália Vítková -
Implementace obchodní strategie s využitím vybraných determinant měnového kurzu
Daniel Stašek -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Návrh a implementace strategie podniku
Libor Šaja