Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu – Veronika Šebestová
Veronika Šebestová
Bachelor's thesis
Zdravý životní styl jako nový trend v marketingu
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá moderním marketingem a jeho působením na spotřebitele z hlediska segmentace trhu a to zejména ve spojení se zdravým ži-votním stylem. V teoretické části je definován zdravý životní styl a také alternativní výživové směry, které mají nemalý vliv na rozhodovací proces zákazníka. Dále jsou zde rozebrány faktory, které ovlivňují chování spotřebitele, a také segment trhu, jeho …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with modern marketing and influence on the consumers in terms of segmentation of the market, especially in connection with a healthy life-style. The theoretical part defines a healthy lifestyle as well as alternative nutritional directions that have a significant impact on the customer's decision-making process. In addition, there are analyzed the factors that influence consumer …viacKľúčové slová
Zdravý životní styl zdraví výživa alternativní výživové styly moderní marke-ting spotřebitel segmentace trhu marketingová komunikace produktový mix / Healthy lifestyle health nourishment alternative nutritional styles modern marketing consumer market segmentation market communication product mix.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/n0qqxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko
Kateřina Sojková -
Produktový mix pobočky společnosti Cinema City Ústí nad Labem
Klára KOUPILOVÁ -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva -
Tvorba marketingového mixu začínající cestovní kanceláře se zaměřením na produktový mix
Jan VETÝŠKA -
Produktový mix firmy Pekařství Cais
Iveta NOVÁKOVÁ -
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Jitka ČEREŠNÍKOVÁ -
Alternativní výživové styly
Lucie ŠNEBERKOVÁ -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova