Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích – Markéta ČERNÁ
Markéta ČERNÁ
Bachelor's thesis
Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích
Database of customers for the firm SENZA floor center in Teplice
Abstract:
Tato práce řeší problém, že podnik SENZA podlahové centrum v Teplicích má značné množství zákazníků, ale chybí mu databáze zaznamenávající informace o zákazníkovi a jeho chování. Zabývá se otázkou na jaké informace se zaměřit při využívání databáze pro komunikaci se zákazníky. Cílem práce je vytvořit databázi zákazníků pro tento podnik zaměřující se zejména na právnické osoby.Abstract:
This bachelor thesis is about the firm SENZA floor center in Teplice. The firm has got a lot of customers, but doesn´t have a database, which would detect information about customers and their behavior. Thesis is concerned with the question which information should the firm use to their marketing database.The goal is make the database of customers for this firm, which is concentrate on corporates.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2019
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÁ, Markéta. \textit{Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n0rf7t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Markéta. Databáze zákazníků podniku SENZA podlahové centrum v Teplicích. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová