Teaching and Learning English in the Context of Montessori Education – Tereza Šimková
Tereza Šimková
Bakalářská práce
Teaching and Learning English in the Context of Montessori Education
Teaching and Learning English in the Context of Montessori Education
Abstract:
The work focuses on Montessori pedagogy along with objectives of elementary education in the Czech Republic. It deals with the basic principles and underlying rules governing Montessori pedagogy as well as the general objectives of elementary education and objectives of English language acquisition. These objectives are discussed in the context of Montessori education.Abstract:
Práce se zabývá Montessori pedagogikou spolu s cíly základního vzdělávání v České republice. Pojednává o základních principech a pravidlech, které se pojí s Montessori pedagogikou, a také o obecných cílech základního vzdělávání a o cílech osvojování anglického jazyka. Tyto cíle jsou poté rozebrány v kontextu Montessori pedagogiky.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Tereza. Teaching and Learning English in the Context of Montessori Education. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry v matematice jako prostředek k plnění cílů základního vzdělávání
Vladimíra Duchoňová -
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Jana Kotoučková -
Sociální sítě jako zdroj informací žáků druhého stupně základního vzdělávání
Renáta Prucklová -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Komunikativní kompetence dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Regina Kligerová -
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Lockova pedagogika
Terezie Jarošová