Bc. Vojtěch Čačka

Bakalářská práce

Využití influencerů v online marketingu

The usage of influencers in online marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě zhodnocení kampaní influencerů a názorů spotřebitelů na jejich využití v online marketingu navrhnout optimální způsob jejich využití pro firmy. V teoretické části jsou popsány základní teoretická východiska, online marketing, influencer marketing a další potřebné pojmy pro tuto práci. Praktická část se zabývá již vybranými kampaněmi, ve kterých účinkují influenceři …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal way of using influencer campaigns for companies based on evaluation of these campaigns and the opinion of consumers on their use in online marketing. The basic theoretical starting points, online marketing, influencer marketing and other necessary terms for this work are described in the theoretical part. The practical part deals with the already selected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/npnk9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Nikola Swaczynová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management