Využití influencerů v online marketingu – Bc. Vojtěch Čačka
Bc. Vojtěch Čačka
Bakalářská práce
Využití influencerů v online marketingu
The usage of influencers in online marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je na základě zhodnocení kampaní influencerů a názorů spotřebitelů na jejich využití v online marketingu navrhnout optimální způsob jejich využití pro firmy. V teoretické části jsou popsány základní teoretická východiska, online marketing, influencer marketing a další potřebné pojmy pro tuto práci. Praktická část se zabývá již vybranými kampaněmi, ve kterých účinkují influenceři …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal way of using influencer campaigns for companies based on evaluation of these campaigns and the opinion of consumers on their use in online marketing. The basic theoretical starting points, online marketing, influencer marketing and other necessary terms for this work are described in the theoretical part. The practical part deals with the already selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/npnk9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nikola Swaczynová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková