Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu – Bc. Jitka Kosová
Bc. Jitka Kosová
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu, kterým je podnik XY, který poskytuje služby v podobě posilovny, wellness, sálových lekcí, osobního trenérství, masážích a dětský koutek. Cílem bakalářské práce je zkoumat spokojenost zákazcníků ve vybraném podnikatelském subjektu a následně navrhnou konkrétní doporučení, které povedou ke zlepšení fungování v podniku …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the satisfaction of customers in a selected business entity, which is the company XY, which provides services in the form of a gym, wellness, indoor lessons, personal training, massages and a children's corner. The aim of this thesis is to examine customer satisfaction in a selected business entity and then propose specific recommendations that will improve the functioning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mtnf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lucie Polanecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv a dopady krize na podnikatelský subjekt
Pavel Lehmann -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Barbora SVOJŠOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Michaela BUČILOVÁ -
Dopady fúze maloobchodní jednotky na spokojenost zákazníka
Andrea Waclawiková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina