Veronika Masná
Bachelor's thesis
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Customer satisfaction in the services sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka v odvětví služeb. Hlavním cílem je identifikovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků s nutričním poradenstvím a následně navrhnout doporučení pro nutriční terapeutku, jak zákaznickou spokojenost zvýšit. Teoretická část se věnuje popisu kvality služeb a spokojenosti zákazníka. Následuje metodická část, která rozebírá vybrané metody a způsob sběru …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with customer satisfaction in service industry. The main aim is to identify factors affecting customer satisfaction with nutrition counselling and then to propose recommendations for nutrition therapist on how to increase customer satisfaction. The theoretical part focuses on description of service quality and customer satisfaction. The methodological part follows and discusses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m51ie/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Peter Kelemen
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Nutriční poradentství pro těhotné
Ellen Dostálová -
Výživové poradenství u dětí
Kamila Poslušná -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová