Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR – Zuzana Kubátová
Zuzana Kubátová
Master's thesis
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Analysis of impacts of regulation on the mobile telecomunication market in the Czech republic
Abstract:
Téma této diplomové práce je zaměřeno na oblast telekomunikací, především na trh mobilních operátorů v České republice. Vývoj trhu mobilních operátorů v ČR po vstupu do Evropské Unie podléhá v oblasti rozhodování telekomunikační politice EU. Jako v ostatních politikách je zde vyzdvihována snaha o jednotnou politiku a jednotnou správu. Cílem této práce je na základě analýzy trhu mobilních operátorů …moreAbstract:
Liberalization of the electronic communications is one of the most important processes in the last few years. For control of electronic communications was defined The New Regulatory Framework across all countries in the European Union. This work tries to present the impacts of mobile telecommunication regalution. This dissertation is especially focused for situation in the Czech Republic through history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19970
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2010
- Supervisor: František Petrášek
- Reader: Tomáš Munzi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Hospodářská politika a správa / Národní hospodářství
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták