Mgr. Lucie Klimešová
Master's thesis
Integrovaný žák v malotřídní škole
The Integrated Pupil at a Single - Class School
Abstract:
Bc. Klimešová, L. Integrovaný žák v malotřídní škole, diplomová práce, Brno, MU 2007 s. 101. Diplomová práce se zabývá integrací žáků s různým druhem a stupněm postižení v malotřídních školách.Abstract:
The degree work takes an interest in the integration of pupils with warious kinds and degrees of handicaps at single-class (not complete) primary schools.Keywords
Integrace integration inkluze inclusion mentální retardace mental retardation dětská mozková obrna celebral palsy specifické poruchy učení specific learning disorders rámcový vzdělávací program skeleton educational programme asistenční služby v České republice advisory system in the Czech Republic pedagogická a osobní asistence pedagogical and personal assistance malotřídní škola single-class primary school rodina žáka s postižením a handicapped pupils family žáci se speciálními vzdělávacími potřebami pupils with special educational needs.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 9. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/p843f/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2007
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA