Vizuální identita a propagace šachového turnaje – BcA. Jakub Marek
BcA. Jakub Marek
Master's thesis
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
The Visual Identity and Promotion of the Chess Tournament
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření funkční vizuální identity a propagace pro v minulém roce obnovený tradiční šachový turnaj ve Znojmě zvaný Znojemská rotunda, a posunout ho díky cílené vizuálně zajímavé vizuální identitě a propagaci mezi špičku v rámci podobných akcí na území České republiky s mezinárodní účastí společně s velmistry atp. Společně s tímto je také cílem práce ukázat cestu dalším …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create a functional visual identity and promotion for the traditional chess tournament in Znojmo called Znojemská rotunda, which has been renewed last year, and to move it, thanks to a targeted visually interesting visual identity and promotion, to the top among similar events in the territory of the Czech Republic with international participation together with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Marek, Jakub. Vizuální identita a propagace šachového turnaje. Zlín, 2024. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Multimédia a design / Digital Design
Theses on a related topic
-
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
Jakub Marek -
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
Katarína Štefániková -
Vizuální identita a propagace značky
Tomáš Gregor -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita hudebního alba
Robin Blažke -
VIZUÁLNÍ ŘEŠENÍ A PROPAGACE KULTURNÍ PERIODICKÉ AKCE
Johana VORÁČKOVÁ -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková