Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga – Bc. Tomáš Kolder
Bc. Tomáš Kolder
Bachelor's thesis
Branding prezidentské kampaně Karla Schwarzenberga
Branding of Karel Schwarzenberg‘s Presidential Campaign
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá brandingem jakožto konceptem vytváření identity produktu. V této práci je kladen důraz na koncept osobnostní značky. Skrz rozhovory se členy volebního týmu Karla Schwarzenberga zkoumáme, jak tým spoluvytvářel osobnostní značku Schwarzenberga, který se účastnil prvních přímých prezidentských voleb. Analytická část je zaměřena na silné a slabé stránky značky. Dále …viacAbstract:
This bachelor‘s thesis focuses on the concept of branding as creating identity of a product. In this thesis there is put emphasis on the concept of brand of personality. We are examining, through interviews with members of Karel Schwarzenberg’s political campaign staff, how the election campaign staff co-created Karel Schwarzenberg’s personality brand in the first direct presidential election, where …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nutzk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
Klára Niková -
Změna politického marketingu při prezentaci lídra během předvolební kampaně Smer-SD v letech 2016 a 2020
Adéla Kolouchová -
Možnosti využití brandingového přístupu v politologii a jeho aplikace v českém prostředí
Michal Žižlavský -
Koncept značek v politickém prostředí: Případová studie hnutí ANO
Klára LACHNITOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Branding v politike - prípadová štúdia SaS
Klára Niková -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali