Ochrana spotřebitele v restauračních zařízeních – Alena Žáková
Alena Žáková
Bakalářská práce
Ochrana spotřebitele v restauračních zařízeních
Consumer protection in restaurants
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prostřednictvím marketingového výzkumu analyzovat znalosti spotřebitelů v oblasti svých práv a povinností provozovatelů restaurací. Výzkum je prováděn formou dotazníkového šetření a je zaměřen na široku veřejnost. Další částí této práce je provedení vlastního výzkumu v předem vybraných restaurací a následná analýza zjištěných skutečností. Tato analýza je zaměřena na zjišťování …víceAbstract:
The aim of this Bachelor's Thesis is to analyse consumer knowledge of their rights and responsibilities of restaurants through marketing research. The research is performed by questionnaire and is aimed at the general public. Another part of this work is to undertake its own research in pre-selected restaurants, and subsequent analysis of the findings. This analysis is aimed at determining compliance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Iva Florianová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24370
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Religious practices in the consumer society: Towards healthy, sustainable and spiritual practices. An analysis of the maintenance of religious practices in Japanese mountains
Zuzana Malá -
A comparative analysis of consumer’s perception of hotel restaurants in Great Britain and New Zealand (Relationship marketing study)
Jana Nekudová -
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
Juan Carlos Palacio Pedroza -
Analysis of consumer decision
Zijing Wu -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková