Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna – Bc. Barbora Krzyžánková
Bc. Barbora Krzyžánková
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Marketing Communication Project of Qočna University Nursery
Anotace:
Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem …víceAbstract:
The main goal of this thesis is the creation of the marketing communication of Qočna University nursery school. In readiness of a solution, the results acquired from the questionnaire survey, the analysis of the marketing communication contemporary status, GE matrix and SWOT analysis were used. Based on discovered figures, the communication mix was designed whose target audience were students and employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krzyžánková, Barbora. Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
UNIVERZITNÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
Kristýna Hanušová -
Polarity práce univerzitních mateřských škol na příkladě mateřské školy Qočna
Dominika Maňásková -
Analýza školního vzdělávacího programu Univerzitní mateřské školy Qočna
Michaela SEDLÁŘOVÁ -
Specifika spolupráce s rodiči v univerzitních mateřských školách
Anna Rebendová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová