Bc. Barbora Krzyžánková

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna

Marketing Communication Project of Qočna University Nursery
Anotace:
Cílem této práce je tvorba projektu marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. V rámci řešení bylo využito výsledků získaných z dotazníkového průzkumu, analýzy současného stavu marketingové komunikace, GE matice a SWOT analýzy. Na základě zjištěných údajů byl navržen komunikační mix, jehož cílovou skupinou byli studenti a zaměstnanci Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Hlavním přínosem …více
Abstract:
The main goal of this thesis is the creation of the marketing communication of Qočna University nursery school. In readiness of a solution, the results acquired from the questionnaire survey, the analysis of the marketing communication contemporary status, GE matrix and SWOT analysis were used. Based on discovered figures, the communication mix was designed whose target audience were students and employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krzyžánková, Barbora. Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe