Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách – Ing. Miroslava Kohoutová
Ing. Miroslava Kohoutová
Master's thesis
Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách
Utility of political marketing instruments in municipal elections
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách“ je analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstev obcí v roce 2006 a rozbor využívání nástrojů politického marketingu mimo volební období. První část je zaměřena na deskripci nástrojů politického marketingu. Ve druhé části jsou charakterizovány instituce na komunální úrovni a specifika volebního …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Utility of political marketing instruments in municipal elections” is to analyse a course of election campaign during municipal elections in the year 2006 and to analyse using instruments of political marketing out of electoral term. The first part is focused on describing the instruments of political marketing. In the second part are characterized institutions at …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zcsnd/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2008
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOHOUTOVÁ, Miroslava. \textit{Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/n30gzi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing divadla
Šárka Koenigová