Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách – Ing. Miroslava Kohoutová
Ing. Miroslava Kohoutová
Diplomová práce
Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách
Utility of political marketing instruments in municipal elections
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Využitelnost nástrojů politického marketingu v komunálních volbách“ je analýza průběhu volební kampaně při volbách do zastupitelstev obcí v roce 2006 a rozbor využívání nástrojů politického marketingu mimo volební období. První část je zaměřena na deskripci nástrojů politického marketingu. Ve druhé části jsou charakterizovány instituce na komunální úrovni a specifika volebního …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Utility of political marketing instruments in municipal elections” is to analyse a course of election campaign during municipal elections in the year 2006 and to analyse using instruments of political marketing out of electoral term. The first part is focused on describing the instruments of political marketing. In the second part are characterized institutions at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zcsnd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Marketing divadel pro děti a mládež
Hana Procházková -
La communication marketing des institutions éducatives
Barbora SVOBODOVÁ -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketing vzdělávací instituce, charitativní organizace, politické strany
Lucie Prosková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová