English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic – Bc. Martin Vaněk
Bc. Martin Vaněk
Diplomová práce
English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic
English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá externími faktory, které ovlivňují vývoj českých neslyšících v anglickém jazyce, a to konkrétně kvalitou tzv. jazykového inputu ve formě výukových materiálů a povahou výuky anglického jazyka. Teoretická část práce se zaměřuje na unikátní jazykové charakteristiky neslyšících jedinců a dále také na kritéria pro poskytováni vhodného jazykového inputu, především ve formě …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the English language development of Czech deaf learners as determined by factors and variables external to the deaf individual: the quality of linguistic input in the form of English language teaching materials and the nature of English instruction. The theoretical part of this work discusses the unique linguistic characteristics of deaf subjects as well as the criteria …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fn0u4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Rita Chalmers Collins
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Martin. \textit{English Language Teaching Materials and Language Learning Conditions of the Deaf in the Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/n34y7h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Výuka anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Bára Forejtová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská