Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek – Bc. Lucie Abrahámová
Bc. Lucie Abrahámová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Factors Affecting the Purchasing Process towards Menstrual Aids
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na systematickou analýzu vlivu široké škály determinantů na nákupní a spotřební chování českých spotřebitelek v rámci segmentu menstruačních pomůcek, včetně zkoumání trendů v oblasti ekologických inovací. Práce se opírá o identifikaci a kategorizaci faktorů ovlivňujících spotřebitelské rozhodování a stanovuje klíčové cíle, mezi něž patří syntéza výsledků analýzy, identifikace …víceAbstract:
The master’s thesis focuses on a systematic analysis of the influence of various determinants on the purchasing and consumption behavior of Czech female consumers in the segment of menstrual products, including an examination of trends in ecological innovations. The work relies on the identification and categorization of factors influencing consumer decision-making and sets key objectives, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2024