Jana Maštalířová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve vybrané společnosti

Anotácia:
ABSTRAKTPředmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace ve vybrané společnosti“ bylo navrhnout marketingovou komunikaci pro českou společnost Generia na rakouský trh. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingové komunikace a dále její nástroje, které jsou obohaceny o nové trendy v marketingové komunikaci. Praktická část bakalářské práce analyzuje marketingovou komunikaci společnosti …viac
Abstract:
ABSTRACTThe objective of the bachelor thesis “Marketing communication in a specific company” is to propose marketing communication for a Czech company Generia to be used on Austrian market. The theoretical part presents the basic terms related to marketing communication, as well as its tools, including new trends in marketing communication.The practical part of the bachelor thesis analyses the marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/n40tn5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses n40tn5 n40tn5/4
29. 4. 2019
Složky
Soubory
Maštalířová, J.
29. 4. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.