Instagram a jeho vliv na body image žen – Bc. Kateřina TURČÁNIOVÁ
Bc. Kateřina TURČÁNIOVÁ
Diplomová práce
Instagram a jeho vliv na body image žen
Instagram and it's influence on women's body image.
Anotace:
Vlivu masmédií na body image se věnuje velké množství výzkumů. Cílem této práce bylo poskytnout prvotní náhled na problematiku sociálních sítí, konkrétně stále populárnějšího Instagramu a body image mladých dospělých žen v ČR. V teoretické části se zabýváme pojmem body image, a vlivem, který na něj u žen mohou mít tradiční média i sociální sítě. Dále mluvíme o souvislosti body image s celkovým sebepojetím …víceAbstract:
Large body of research examines the influence of mass media on body image. The aim of this study was to provide primary insight into the subject of social media, specifically ever more popular Instagram and body image of young adult women in the Czech republic. In theoretical part of the thesis we address body image and how it can be influenced by both traditional media and social networking sites …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TURČÁNIOVÁ, Kateřina. Instagram a jeho vliv na body image žen. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Body image dospívajících a sociální sítě
Lucie FRELICHOVÁ -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Karin Lučanová -
Budování athlete brand image na Instagramu: Komparace vlivu obsahu postů na placenou spolupráci a follower engagement v kontextu atletiky
Adéla Hálová -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva