Stanovení hodnoty společnosti Pražské služby, a.s. – Petra Vichterová
Petra Vichterová
Diplomová práce
Stanovení hodnoty společnosti Pražské služby, a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odhad tržní hodnoty společnosti Pražské služby, a.s. ke dni 31.12. 2019. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, postupem oceňování, strategickou a finanční analýzou na kterou navazuje finanční plán. Jako poslední jsou v teoretické části uvedeny metody stanovení hodnoty podniku. Na teoretickou část navazuje část praktická …víceAbstract:
The aim of this thesis is to estimate the market value of Pražské služby, a.s. as of 31.12. 2019. The work is divided into two parts. The theoretical section deals with the delimitation of basic concepts, the valuation process, the strategic and financial analysis followed by the financial plan. Last listed in the theoretical section are the methods enterprise value. The theoretical part is followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Business valuation of two companies within a specific industry: Valuation of Microsoft Corporation and Apple Inc.
Daniela Patricia Gutiérrez Vargas -
The Influence of a Used Discount Rate on a Valuation of an Investment Project
Anastasia Botsman -
Valuation of Spotify using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Valuation of Visa Inc. Using Selected Valuation Methods
Kateryna Vasylieva -
Valuation of the Selected Company using Selected Valuation Methods
Nandan Damini -
Valuation analysis of one share of GameStop Corp.
Martin Matoušek -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk