Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping – Radim Pařízek
Radim Pařízek
Bachelor's thesis
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu metodou mystery shoppingu ve vybraných pobočkách fitness center a následné vyhodnocení kvality poskytovaných služeb a přístupu zaměstnanců. Cílem je na základě získaných informací poskytnout doporučení na zlepšení zjištěných nedostatků jednotlivých poboček. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to conduct marketing research using the mystery shopping method in selected branches of fitness centres and subsequent evaluation of the quality of services provided and the approach of employees. Based on the information obtained, the aim is to provide recommendations for improvement of the identified shortcomings of each branch. The bachelor thesis is divided into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŘÍZEK, Radim. \textit{Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n4dyio/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Mystery shopping v bankovnictví
Kateřina Stárková -
Využití metody Mystery Shopping ve vybrané společnosti
Michael Sýkora -
Návrh marketingového plánu ve vybraných fitness centrech ČR
Pavel Dvořák -
Analýza konkurence fitness center
Simona Širancová