Michaela Ladmanová

Diplomová práce

Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce

Motivation for brand store managers of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. for local promotions.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních …více
Abstract:
My work is about motivation of brand store managers for local sales promotions. In the theoretical part I write about motivation, stimulation, motivation program for employees. In the empiric part I write about all the data I get form quistionnaires and personal interviews with the brand store managers. At the end I write my recommodation for Telefónica O2 Czech Republic, a.s. how to motivate brand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
  • Vedoucí: Daniela Pauknerová
  • Oponent: Ivana Sabová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15699