Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce – Michaela Ladmanová
Michaela Ladmanová
Diplomová práce
Motivační program vedoucích prodejen v Telefonice O2 zaměřený na lokální promoakce
Motivation for brand store managers of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. for local promotions.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o motivaci vedoucích O2 prodejen pro speciální součást jejich pracovní činnosti - lokální promoakce. V teoretické části se zabývám motivací, vybranými teoriemi motivace, stimulací pracovníků, motivačním programem organizace a marketingovým prostředím. V empirické části práce zhodnocuji data získaná přímo od vedoucích O2 prodejen, která se mi podařilo získat z dotazníku a osobních …víceAbstract:
My work is about motivation of brand store managers for local sales promotions. In the theoretical part I write about motivation, stimulation, motivation program for employees. In the empiric part I write about all the data I get form quistionnaires and personal interviews with the brand store managers. At the end I write my recommodation for Telefónica O2 Czech Republic, a.s. how to motivate brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Ivana Sabová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Lenka Machová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Návrh motivačního programu pro obchodní zástupce v pojišťovnictví
Dana Ševčíková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje přírodních léčiv
Ivana Rožnovská -
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Alena Džbánková