Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti – David MALIŠ
David MALIŠ
Bakalářská práce
Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti
Customer service, measuring and evaluating effectiveness
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov.Abstract:
The main goal of this bachelor´s work named ?Customer service, measuring and evaluating effectiveness? is to analyze and evaluate actual state of customer service and make a proposal for improvement of quality provided services. Theoretical part describes general parting of customer´s service and measuring methods. The practical part is focused on the analysis of customer service in Auto-Pytela, s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2011
Identifikátor:
20494
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALIŠ, David. Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti
Ondřej Koutný -
Měření účinnosti marketingových nástrojů
Igor Černošík -
Měření účinnosti spalovacího motoru při využití směsi vodík-kyslíkového plynu
Patrik Gross -
Měření účinnosti stínění
Jan SEDLÁČEK -
Efektivnost a účinnost obchodní firmy na základě zpracování manažerské výsledovky
Veronika Vlčková -
Měření účinnosti stínění koaxiálních kabelů a koaxiálních konektorů
Martin TOMÁŠEK -
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
Eliška Kerhartová -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala