Bc. Jan Vala

Bakalářská práce

Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Basic Formats of the Electronic-Internet Advertising and Measurement of their Effectiveness
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám Základními formáty elektronické-internetové reklamy a měřením jejich účinnosti. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a prakticko-aplikační. V teoretické části popisuji stav českého internetového prostředí, výši investic do internetové reklamy a také se snažím odhadnout budoucí trend tohoto odvětví. Dále popisuji jednotlivé formáty internetové reklamy, a jakými …více
Abstract:
This thesis deals about the basic formats of the electronic-internet advertising and measurement of their effectiveness. The thesis consists of two parts: theoretical one and practical-applied one. The theoretical part describes the current state of the Czech internet environment, the level of investment in internet advertising and also it tries to predict the future trend of the industry. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace