Thuy Duong Nguyen

Diplomová práce

Hodnocení efektivity co-brandingových strategií z pohledu zákazníků

Evaluation of the effectiveness of co-branding strategies from the customer's point of view
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat faktory, které ovlivňují úspěch co-branding spoluprací mezi značkami a zkoumat, jak jsou tyto co-aliance vnímány zákazníky. Práce se zaměřuje na deskripci vybrané značky, analýzu jejích silných a slabých stránek pomocí SWOT analýzy, produktovou analýzu, důkladný rozbor hodnoty značky pomocí CBBE modelu a na jejím příkladě demonstrovány typy brand aliancí. Dotazníkové …více
Abstract:
This master thesis analyzes the factors that influence the success of co-branding and examines how customers perceive these co-alliances. The work focuses on the brand description, analysis of strengths and weaknesses using SWOT analysis, product analysis, thorough analysis of brand value using the CBBE model, and the types of brand alliances are demonstrated on its example. The questionnaire survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Martin Doležel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90401