The Project of Marketing Strategy for Melomel Company – Nadezhda Smoliakova
Nadezhda Smoliakova
Master's thesis
The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
The Project of Marketing Strategy for Melomel Company
Abstract:
Entrepreneurship in Russia is becoming more and more popular in recent years, with many people opening their own business. The main challenge that they face is placing their limited resources in a way that will allow their companies to become stable and profitable. Creation of marketing strategy is a way to solve this task successfully. The main goal of this master thesis is to create marketing strategy …moreAbstract:
Podnikání v Rusku se stává více a více populární v posledních letech, a hodně lidí otevřeli své vlastní podnikání. Hlavním problémem, který oni čelí je přidělování svých omezených zdrojů takovým způsobem, který umožní jejich společnosti, aby se stala stabilní a ziskový. Tvorba marketingové strategie je způsob, jak úspěšně vyřešit tento úkol. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOLIAKOVA, Nadezhda. \textit{The Project of Marketing Strategy for Melomel Company}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n4z56a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Smoliakova, Nadezhda. The Project of Marketing Strategy for Melomel Company. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie Vysoké školy polytechnické Jihlava pro ruský trh
Roman Kureev -
Marketingová strategie společnosti Škoda auto a.s. na ruském trhu.
Yulia Naumenko -
Analýza marketingové strategie firmy X5 Retail Group na ruském trhu se zaměřením na vybraný typ prodejen
Tatiana Taran -
Marketingová strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Mariyam Kudaeva -
Formulování marketingové strategie podniku na příkladě společnosti Uralenergoserviskomplekt (Rusko)
Anna Rogozhina