Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou – Klára Zahradníková
Klára Zahradníková
Bachelor's thesis
Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou
The application of reading strategies when working with the fairy tale
Abstract:
Každodenní život vyžaduje potřebu čtení. Děti většinou začínají číst až ve škole. Je však třeba začít rozvíjet předčtenářské dovednosti již v mateřské škole. Vhodným prostředkem k tomu jsou čtenářské strategie. V práci jsou představeny základní pojmy týkající se čtenářské gramotnosti a pregramotnosti, čtenářských dovedností a strategií a jejich charakteristiky. Dále se práce věnuje konkrétním čtenářským …moreAbstract:
Everyday life requires the need for reading. Children usually start reading at school. But does it mean that start developing reading skills based on reading strategies already in kindergarten is so soon? I don´t think so. Children learn their reading strategies gradually and they can develop them with our help even if they can´t read themselves. The bachelor thesis is initiated by the characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAHRADNÍKOVÁ, Klára. \textit{Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n51jqi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zahradníková, Klára. Uplatnění čtenářských strategií při práci s pohádkou. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teacher training for kindergartens
Theses on a related topic
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Aktivní naděje v studentské podpůrné skupině. Akční výzkum na řešení environmentálního distresu.
Silvia Pezzato
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights