Bc. Petra Havlová

Master's thesis

Marketingová strategie v prostředí startupu

Start -up Marketing Strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro startup projekt. V první části se zaměřuje na vymezení základních pojmů, s tématem spojených, a popisuje jednotlivé analýzy, které budou v následující části práce provedeny. Cílem práce je na základě vlastních zjištění navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro daný projekt.
Abstract:
This master thesis seeks a marketing strategy design for a startup project. The first part is targeted on explanation of basic concepts connected to the topic and brings a description of various analysis, which will be used later in the work. The objective of this thesis is to create, based on own findings, a suitable marketing startegy for a startup project.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní