Eliška Zábská
Diplomová práce
Online marketingový plán 5* hotelu
Online marketing plan of a 5* hotel
Anotace:
Cílem práce je vypracování reálně využitelného online marketingového plánu pro vybraný 5* hotel v Praze. V práci jsou definovány nejdůležitější a nejpoužívanější nástroje online komunikace a odkryta podstata a důležitost marketingového plánování. Praktické využití je nastíněno skrze elaboraci marketingového plánu včetně podrobného marketingového auditu, vytyčení strategických cílů a navržení akčního …víceAbstract:
The aim of the thesis is to create a realistically usable online marketing plan of a chosen 5* hotel in Prague. The most important and used marketing communication tools will be defined and the importance and nature of marketing planning delineate in the thesis. The practical use will be outlined through an elaboration of a marketing plan including marketing audit, goals setting and proposal of an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50318
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50318
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil -
Positioning as a Strategic Marketing Planning Tool
Markéta Lhotáková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketingový plán startup projektu v online podnikání
Eliška Griffiths -
Marketingový plán pro online služby zdravotní pojišťovny
David Janák -
Marketingová strategie a marketingový plán pro využití nástrojů online marketingu
Dominik Knopp -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová