Karolína Němcová

Bachelor's thesis

Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu …more
Abstract:
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Němcová, Karolína. Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe