Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927 – Karolína Němcová
Karolína Němcová
Bachelor's thesis
Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927
The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu …moreAbstract:
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Karolína. \textit{Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n5v7xj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Němcová, Karolína. Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu
Jiří Krátký -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová