Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927 – Karolína Němcová
Karolína Němcová
Bachelor's thesis
Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927
The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu …viacAbstract:
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Karolína. \textit{Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/n5v7xj/.
Jak správně citovat práci
Němcová, Karolína. Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza interní komunikace společnosti na finančním trhu
Jiří Krátký -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová