Karolína Němcová

Bachelor's thesis

Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927

The Current State of Marketing Communication of the Company PM Tišnov
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci zvolené společnosti, jejíž specializace se týká oblasti financí. Konkrétně se práce zabývá současnou propagací firmy ze strany zaměstnanců, potřebou akvizice nových klientů a rebrandingem marketu. Cílem práce je zanalyzovat současnou situaci ve firmě z pohledu propagace a akvizice, zjistit pohled zaměstnanců na dané oblasti a otevřít téma rebrandingu …viac
Abstract:
The bachelor' s thesis focuses on the marketing communication of the chosen company, whose specialization covers finance. Specifically, the work deals with the current promotion of the company by employees, the need for client acquisition and rebranding of the company, The aim of the work is to analyse the current situation in the company from the point of view of promotion and acquisition, to find …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Němcová, Karolína. Analýza současné marketingové komunikace společnosti PM Tišnov 1927. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe