Pavel JANÍČEK

Bachelor's thesis

Reklama školy očima studentů

The promotion of the school in student's eyes
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby a významu reklamy a jejího zařazení do edukačního procesu. Základním cílem je pochopit její manipulativní význam a rozlišit konzumní reklamní průmysl a uměleckou složku v reklamě. Teoretická část charakterizuje reklamu, její rozdělení a roli výtvarného umění v ní. V praktické části žáci vytvoří reklamní návrhy (konzumní i výtvarné), které by bylo …more
Abstract:
This bachelor work deals with creation and the importance of promotion in the educational process. The main goal is to understand its manipulative meaning and to make out the consumer promotion industry and the artistic forms of promotion. The theoretical part describes the promotion, its segmentation and the role of art in it. In the practical part the students create the promotion projects (consumer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Radka Růžičková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANÍČEK, Pavel. Reklama školy očima studentů. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogika volného času KS + 4 sp.

Theses on a related topic