Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní – Bc. Magdalena Ragauerová
Bc. Magdalena Ragauerová
Master's thesis
Volba prezidenta 2013 /dopad volebních kampaní
Presidental election 2013/effect of election compaigns
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na použité marketingové nástroje v přímých prezidentských volbách v roce 2013. Jejím tématem jsou kandidáti 2. kola prezidentských voleb Miloš Zeman a Karel Schwarzenberg. Diplomová práce popisuje volební kampaně obou kandidátů. Po deskripci použitých marketingových nástrojů ve volebních kampaních, nástroje analyzuje, srovnává, a hodnotí jejich efektivitu včetně finančně …moreAbstract:
The thesis focuses on the marketing tools used in the direct presidential election in 2013. The theme of the candidates of the 2nd round of the presidential elections Milos Zeman and Karel Schwarzenberg. The thesis describes the electoral campaigns of both candidates. After the description of the marketing tools used in election campaigns , the tool analyzes, compares and evaluates their effectiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mw5bf/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková