Bc. Kristýna Fejfarová

Master's thesis

Sebeprezentace a sebeidentifikace prostřednictvím módního oblečení

Fashion in self-presentation and self-identification
Anotácia:
Diplomová práce je věnována tématu módy a odívání v pozdně moderní společnosti. Oblečení, móda a značky jsou zde představeny jako předměty symbolické spotřeby a důraz je kladen zejména na významy, které jim a praktikám jejich spotřeby konzumenti v každodenně připisují. Přičemž na spotřebu i všední užívání módního značkového oblečení je zde nahlíženo jako na symbolické jednání. Práce si klade za cíl …viac
Abstract:
This diploma thesis discuses fashion and clothing in the post modern society. A dress, fashion and brands are introduced as objects of symbolic consumption and an emphasis is especially placed on meanings, which are ascribed to them and to practices of their consumption by consumers in an everyday life. Whereas the consumption and an everyday using of designer clothes are conceived as an symbolic behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedúci: Mgr. Slavomíra Ferenčuhová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Kateřina Nedbálková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií