Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod – Bc. et Bc. Cristina Blessano
Bc. et Bc. Cristina Blessano
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka na druhém stupni ZŠ formou vybraných skupinových vyučovacích metod
English Language Teaching at Lower Secondary School by means of Selected Group Teaching Methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace skupinových vyučovacích metod ve výuce anglického jazyka na druhém stupni ZŠ. Cílem práce je zmapovat předem vybrané skupinové vyučovací metody a na základě jejich aplikace ve vyučovacích hodinách na druhém stupni ZŠ potvrdit či vyvrátit jejich úspěšnost z pohledu samotných žáků i vyučující (autorky práce). Diplomová práce sestává z teoretické a aplikační …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the application of group teaching methods during the English lessons at the second stage of primary school. The aim of the thesis is to explore the selected group teaching methods and based on their application in the lessons to prove or disprove their success from the perspective of the students themselves and the teacher (author of the thesis). The diploma thesis consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zv5yu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jarmila Bradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Learning needs of senior English learners
Tereza Bořková -
The use of the mother tongue in English language lessons for grammar school students
Pavla Šaldová -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ