Dominik Drobný

Bakalářská práce

Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco)

Private labels in retailing (Tesco case study)
Anotace:
Tato práce se zabývá privátními značkami čtyř největších retailových řetězců v České republice se zaměřením na cereálie. Cílem této práce je, na základě interních postupů společnosti Tesco, zhodnotit privátní značku Tesco cereálií a navrhnout doporučení pro budoucí strategii v tomto sortimentu z pohledu manažera nákupu. Dílčím cílem pak je vyhodnotit možnost, zda tato strategie, resp. doporučení mohou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with private labels of the four largest retail chains in the Czech Republic, focusing on cereals. The aim of this work is, based on Tesco's internal procedures, to evaluate the private label Tesco cereals and to propose recommendations for future strategy in this range from the perspective of the purchasing manager. In addition, the partial goal is to evaluate the possibility …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82835