Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco) – Dominik Drobný
Dominik Drobný
Bakalářská práce
Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco)
Private labels in retailing (Tesco case study)
Anotace:
Tato práce se zabývá privátními značkami čtyř největších retailových řetězců v České republice se zaměřením na cereálie. Cílem této práce je, na základě interních postupů společnosti Tesco, zhodnotit privátní značku Tesco cereálií a navrhnout doporučení pro budoucí strategii v tomto sortimentu z pohledu manažera nákupu. Dílčím cílem pak je vyhodnotit možnost, zda tato strategie, resp. doporučení mohou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with private labels of the four largest retail chains in the Czech Republic, focusing on cereals. The aim of this work is, based on Tesco's internal procedures, to evaluate the private label Tesco cereals and to propose recommendations for future strategy in this range from the perspective of the purchasing manager. In addition, the partial goal is to evaluate the possibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82835
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová