Pavel Skála
Bachelor's thesis
Poem macht frei
Poem macht frei
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na inscenační proces při tvorbě inscenace POEM MACHT FREI, která vychází ze života a díla Hanuše Hachenburgera. Inscenaci tvořila ročníková třída literárně dramatického oddělení na Základní umělecké škole Floriana Leopolda Gassmanna v Mostě. V procesu tvorby je kladen důraz na kontext doby, rozmanitost pohledů různých zúčastněných stran a na problematiku židovství za druhé světové …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to map the creative process of making POEM MACHT FREI. POEM MACHT FREI is a theatre performance that focuses on Hanuš Hachenburg´s life and work. This performance was created by students of Florian Leopold Gassmann´s Basic School of Arts in Most (Základní umělecká škola F. L. Gassmanna v Mostě). In the creative process, the historical context and Jewishness was emphasized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13234
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2018
- Supervisor: Jaroslav PROVAZNÍK
- Reader: Kateřina SCHWARZOVÁ
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / field:
Dramatická umění / Dramatická výchova
Theses on a related topic
-
ZROZENÍ INSCENACE Z DUCHA HUDBY, hudební dramaturgie inscenace jako základ režijní interpretace
Hana Kovaříková -
Využití různých druhů elektrických světelných zdrojů k nasvěcování divadelní inscenace
Jan Bečka -
Tvorba divadelní inscenace ve školním kolektivu s důrazem na alternativní metody vzniku jevištního tvaru
Tereza Krejčová -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadelní inscenace, jako možná součást reminiscenční terapie
Martina NÁVRATOVÁ -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda -
Produkce inscenace Být i nebýt 11.21 ve Studiu Marta
Šimon Koleček -
Případová studie inscenace 30 dní: Rozbor interakčních procesů
Magdalena Malinová