Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení. – Anastasiya KRUPPA
Anastasiya KRUPPA
Bachelor's thesis
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
The development of advertising and promotion in the Russian media from the time of socialism to the present time - history, functions, types of advertising and their psychological effects.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na vývoj reklamy a propagace v ruských médiích od dob socialismu až po dnešní dobu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy jako propagace a reklama, spolu s nimi jsou uvedeny jejich funkce a typy. Následně se práce v teoretické části věnuje jazyku reklamy a struktuře textu. V práci je uvedeno, jaké jazykové …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of advertising and promotion in the Russian media from the times of socialism to the present day. The work is divided into two parts: theoretical and practical. At the beginning of the theoretical part, basic concepts such as promotion and advertising are explained. Their functions and types are explained. Subsequently, the work in the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUPPA, Anastasiya. \textit{Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/n7ww8b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUPPA, Anastasiya. Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Business Russian
Theses on a related topic
-
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Nikola Konrádová -
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Adéla VEDROVÁ -
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Eva Železová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Michaela Leichtová -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV