Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení. – Anastasiya KRUPPA
Anastasiya KRUPPA
Bakalářská práce
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
The development of advertising and promotion in the Russian media from the time of socialism to the present time - history, functions, types of advertising and their psychological effects.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na vývoj reklamy a propagace v ruských médiích od dob socialismu až po dnešní dobu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy jako propagace a reklama, spolu s nimi jsou uvedeny jejich funkce a typy. Následně se práce v teoretické části věnuje jazyku reklamy a struktuře textu. V práci je uvedeno, jaké jazykové …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of advertising and promotion in the Russian media from the times of socialism to the present day. The work is divided into two parts: theoretical and practical. At the beginning of the theoretical part, basic concepts such as promotion and advertising are explained. Their functions and types are explained. Subsequently, the work in the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUPPA, Anastasiya. \textit{Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/n7ww8b/.
Jak správně citovat práci
KRUPPA, Anastasiya. Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk přesvědčování v reklamě
Lucie Holubičková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Nikola Konrádová -
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Adéla VEDROVÁ -
Jazyk a styl módních časopisů
Eliška Cetkovská -
Vnímání televizní reklamy adolescenty
Eva Železová -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Michaela Leichtová -
Reklama zaměřená na služby v České republice poskytované rusky mluvícím osobám
Hana Kaderková -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV