Marek SZENDREI
Bachelor's thesis
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
Influence of the information sources on the consumer behaviour
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vliv zdrojů informací na chování spotřebitele v oblasti internetu jako takového, převážně pak internetové reklamy a jejího vlivu na spotřebitelské chování. Zaměřuji se na internet i z toho důvodu, že tištěné letáky se omezují a v budoucnosti je počítáno s tím, že zaniknou úplně. Celá práce je pak rozdělena na dvě části. První část je teoretická. Zabývá se historií …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the influence of information sources on consumer behaviour in the area of the internet as such, mainly internet advertising and its influence on consumer behaviour. The whole thesis is then divided into two parts. The first part is theoretical and it deals with the history of the internet and the history of the internet in the Czech Republic after the 1990s. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D., MBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SZENDREI, Marek. \textit{Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n7z3xz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SZENDREI, Marek. Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Informatics
Theses on a related topic
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights