Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning – Bc. Mahulena Forestová
Bc. Mahulena Forestová
Master's thesis
Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning
Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá přístupem autonomního učení v hodinách anglického jazyka, jako možná alternativa výuky bilingvních žáků na druhém stupni základní školy. Teoretická část definuje bilingvismus a možné přístupy k výuce bilingvních žáků v hodinách anglického jazyka. Dále se zabývá přístupy k rozvoji psaní a výběrem vhodných textů pro bilingvní žáky podle kurikulárních dokumentů České republiky …viacAbstract:
The thesis aims to explore the self-directed language learning approach (SDLL) in EFL lessons to aid bilingual pupils in developing their writing skills at lower-secondary level. The theoretical part defines bilingualism and possible approaches to teaching English to bilingual pupils attending EFL lessons. Approaches to teaching writing are outlined and the writing outcomes stated in curricular documents …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vau3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Jana Zerzová, M.A.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORESTOVÁ, Mahulena. \textit{Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n8b1ge/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová