Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely – Bc. Anežka Adamíková
Bc. Anežka Adamíková
Master's thesis
Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely
The Planning, Execution and Evaluation of an Communication Strategy of the Exhibition Digital Design: Behind The Pixels
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Komunikační plán byl zrealizován 18. 9. - 30. 10. 2015 a pomocí metod marketingového výzkumu vyhodnocen. Tím byly odhaleny jeho silné a slabé stránky. Výstava vznikla díky silné podpoře komunity, a tak se autorka v praktické části věnuje výzkumu, v němž zjišťuje, jakou roli v komunikaci sehrála právě …moreAbstract:
The main purpose of the diploma thesis is the concept of a communication strategy for the exhibition Digital Design: Behind the Pixels. Communication plan was carried out during September 18thOctober 30th 2015. The evaluation was based on the methods of marketing research. Strong and poor parts of the plan were revealed. The exhibition was supported by the Czech UX community; therefore the author of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMÍKOVÁ, Anežka. \textit{Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/n8byuh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Adamíková, Anežka. Plán, realizace a vyhodnocení komunikační strategie výstavy Digitální design: Pohled za pixely. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková